roel op zon 02 mei 2010 om 20:03  |
en twee jaar later is er windows 7 |
Fotograaf PartyAnimaltje op ma 01 december 2008 om 09:30  |

Geen idee eigenlijk... 'k heb geen andere DVD+RW thuis liggen, dus kan niet testen... |
Windekewaai op woe 19 november 2008 om 15:47  |

Werkt een andere DVD+RW wel? Ben je zeker dat je DVD lezer DVD+RW ondersteund? |
Fotograaf PartyAnimaltje op ma 13 oktober 2008 om 16:33  |

Help help... Ik heb een DVD+RW hier liggen, maar mijn laptop kan die niet afspelen. Ik vind dit vrij vreemd, omdat hij wel DVD-RW en gewone DVD-R en DVD+R af kan spelen... Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? |
Playerke op vrij 26 september 2008 om 23:44  |

Stap 1. Klop er is goe op
Stap 2. Klop er nog maar is goe op
Stap 3. stap 1 EN 2 blijven herhalen tot dat hij weer werkt |
Moderator Vanherck op woe 18 juni 2008 om 13:34  |

" target="_self">
Download vanaf nu Firefox 3 door gewoon op bovenstaande afbeelding te klikken en daar dan de instructies te volgen.
Firefox 3 is veel sneller en veiliger dan de vorige versie en is met 15000 aanpassingen tegenover de vorige versie nog gebruiksvriendelijker. Firefox is trouwens ook veel veiliger dan Internet Explorer.
Als extra bijkomstigheid: Download je deze versie nog vandaag voor 19:00, dan help je mee aan een wereldrecord!  |
Moderator Dj_Thomas op ma 14 januari 2008 om 17:03  |

Tip voor de mensen die veel gebruik maken van Rapidshare en die het ook zo ambetant vinden om telkens die links te plakken en al die kaderkes te doorlopen enz...
Gebruik voortaan RapGet. Plak al uw links in dat programma en het downloaden gebeurt vanzelf... Zalig programma  |
Fotograaf dj_den_hakkes op zon 23 december 2007 om 23:47  |

Gewoon 'n broer of maat zoeken die alles oplost  |
Fotograaf xjellex op zon 23 december 2007 om 23:37  |

weetje wa het besten is doe je pc raar en je weet echt ni wa het is zet dan ander windows er op en alles is weg doe ik ook altijd mer ik weet de meeste probleeme van pc da kan ik beeter dan type haha  |
Windekewaai op di 28 augustus 2007 om 22:22  |

Ik heb dit nog niet voorgehad of zo, dus weet zelf geen oplossing. Even surfen op Google bracht me volgende oplossing (ook niet zeker of ze werkt):
Klik start, "uitvoeren" en typ
"regsvr32 /u shmedia.dll" (zonder de ") en dan OK klikken.
Nogmaals uitvoeren en typ "regsvr32 /u shimgvw.dll" en weer OK klikken.
Nog een keer uitvoeren en typ "regsvr32 shmedia.dll" en ook hier OK.
En voor een laatste keer uitvoeren met "regsvr32 shimgvw.dll" en OK.
Normaal gezien zou het niet meer mogen voorkomen nu. Wat eigenlijk deze commando's deden is het genereren van die voorbeelden van afbeeldingen (in kleine vierkantjes - de zogenaamde miniatuurweergaven) uitschakelen, en uiteraard weer inschakelen. Ik denk dat het probleem van jou komt doordat je pc zoveel van die kleine fotootjes moet laden dat het een beetje teveel voor die processor wordt en die dan gewoon zegt f it.
Maar zoals gezegd, ik weet niet of dit een correcte oplossing is. |
Fotograaf PartyAnimaltje op di 28 augustus 2007 om 19:07  |

ja, oké, da lukt al ... merci Windekewaai
nu het andere probleem: altij als wij een map openen (allé, dat heb ik toch altijd) sluit die zichzelf soms na een bepaalde tijd. Enig idee hoe dit komt?
De tijd verschilt telkens, maar het is wel ongelofelijk vervelend als je meerdere dingen aan het selecteren bent en als da dan opeens weg is  |
Windekewaai op di 28 augustus 2007 om 00:18  |

PartyAnimaltje, als je Windows XP Professional hebt, moet je dit eens proberen: CTRL + ALT + DEL, klikken op de knop Taakbeheer, bij tabblad Processen kijken of explorer.exe in het lijstje staat. Als dit niet het geval is moet je het tabblad Toepassingen nemen, knop Nieuwe taak... klikken, explorer.exe invullen en op OK drukken!
Als je een andere versie van Windows hebt dan die Professional, moet je gewoon CTRL + ALT + DEL drukken en dan kom je direct in het kadertje met die tabbladen uit.
Explorer.exe is het programma van Windows dat je mappen verzorgt (uw bureaublad is ook een map eigenlijk he). De taakbalk maakt hier ook deel van uit.
Ik hoop dat dit iets heeft kunnen helpen. Als na het heropstarten da allemaal terug weg is, betekent dat dat uw explorer.exe niet meer met Windows direct opstart, en dat is wel heel vreemd. |
Fotograaf PartyAnimaltje op ma 27 augustus 2007 om 20:48  |

in de famil? bent ge zot? 
nee, kenne ni direct iemand dus ja ... vrij erg, maar hij moet toch ooit is gemaakt worden! |
FritzC6 op ma 27 augustus 2007 om 20:09  |

hebde zo niemand in de familie of vrienden die der iets van kent?
goedkoper he  |
Fotograaf PartyAnimaltje op ma 27 augustus 2007 om 19:38  |

|
Moderator Dj_Thomas op ma 27 augustus 2007 om 13:08  |

Windows Keys staat rechts naast de CTRL knop aan de linkerkant van uw toetsenbord (onderaan links dus) Deze knop ingedrukt houden en dan op D drukken toont je desktop  |
Fotograaf PartyAnimaltje op ma 27 augustus 2007 om 13:02  |

oké, allemaal goe en wel, maar wa is window keys?  |
FritzC6 op zon 26 augustus 2007 om 21:58  |

als ge opstart is alles normaal ?
is da na een bepaald programma gebruikt te hebben dat het zich voordoet ?
Loopt u pc dan vast ,(ook windows en taakbalk keys die niks meer doen ?)?
als u niks ziet moet ge is op de linkse windows key en de "D" drukken , dat toont uw desktop normaal
kan ook zijn dat u vga drivers even de kluts kwijt zijn en dat je die even opnieuw moet installeren
duw ook is op ctrl alt delete en zie of er programmas vastgelopen zijn
kunde al is beginnen zoeken
 |
Fotograaf PartyAnimaltje op zon 26 augustus 2007 om 19:27  |

zal ik zeker doen zenne Stijn  |
Senior Admin stijnvb op zon 26 augustus 2007 om 19:19  |

Dat lijkt me nogal een vervelend probleem om zo op afstand blind op te lossen. Daar moet je eens iemand voor uitnodigen die er iets van kent, Tine.  |